Hello

20 augustus 2014 - Yosemite National Park, California, Verenigde Staten

Hallo allemaal,

Ik wil jullie even laten weten dat alles hier goed gaat. Het is nog steeds geweldig. Omdat wij heel veel op de weg zitten en 's avonds echt moe zijn is het me helaas niet gelukt om vaak te schrijven. Tussendoor heb ik wel foto's toegevoegd dus daar zien jullie wel een beetje hoe het hier is.

Op dit moment zijn we aan het ontbijten in het Yosmite national park, zometeen gaan we fietsen huren en door de valley fietsen. Ben benieuwd...

De afgelopen dagen zijn we in Los Angeles, Santa Barbara en San Francisco geweest. Dat was weer een heel avontuur. Het was in San Francisco wel erg koud brrr, we hebben gewoon fleece jassen moeten kopen, hier is het gelukkig weer 33 graden.

O ja we hebben weer iets gemist.... de boot naar Alcatraz. Wel tickets gekocht maar we waren 5 minuten te laat, echt balen! Nu hebben we wel extra veel van San Francisco gezien.

Guido roept al dat we echt moeten gaan. Vanavond slapen we weer in een National park en dan naar Las Vegas.

Ik probeer nog wat foto's toe te voegen tussendoor maar schrijven zal niet lukken.

Tot over een paar dagen op Nederlands bodem.

Heel veel liefs van ons xx

1. Niecky:
    20 augustus 2014
    Hey schatten fijn om jullie weer te horen.
    Gelukkig genieten jullie.
    Hier is het weer echt bagger.
    Hopelijk is het vrijdag goed
  2. Daantje:
    20 augustus 2014
    Niet normaal hoe snel de tijd gaat! Ben wel blij als ik jullie weer zie.. nog fijne dagen. Love u.. tot volgende week xxxxx
  3. Mam:
    20 augustus 2014
    Oooo ninus, vliegtuig missen, boot missen...